1. Aeg ja koht
Võistlused toimuvad laupäeval 18.02.2012 Arte Gümnaasiumis algusega kell 10.00.
2. Osalejad
Meeskondade mängijateks võivad olla pallurid, kes ei osale ega pole üles antud hooajal 2011/2012 Eesti Korvpalli Meistrivõistluste üheski liigas, s.o. Meistri-, Esi-, ega Teises Liigas, samuti ei tohi osaleda mängijad, kes osalesid hooajal 2010/2011 Eesti Korvpalli Meistrivõistluste Meistri- ja Esiliigas!
Ühe meeskonna suuruseks võib olla kuni 10 mängijat, väljakul on korraga 5 mängijat!
Nimekirjad mängijatega peavad olema esitatud meili teel formaadis:
Mängija ees- ja perekonna nimi, ja sünnikuupäev, -kuu ja -aasta, ning kui on teada, siis ka vormil olev number! See on just vajalik varajaseks protokolli täitmiseks, et korraldus sujuvamaks muuta! Nimed saata peale osavõtumakse tasumist!
3. Mängude pikkus ja turniirisüsteem
Mänguaeg on 2 x 15 minutit jooksvat aega. Kuna oluline on jääda ajaraamidesse, siis mängu tapmine, omakasu püüdlikult, pole fair-play`lik! Siinkohal olgu infona kõikidele meeskondadele teadmiseks, et out`i väljavisete, vabavisete jne. suhtes kehtib 5-sekundi reegel. Kui 5 sekundiga ei suuda meeskond palliga miskit peale hakata, läheb pall üle vastasmeeskonnale. 5-sekundi reeglit jälgib kohtunik erilise tähelepanuga!
Rünnakuaeg on ikka 24 sekundit!
Turniir toimub ühes alagrupis, kus kõik mängivad kõigiga läbi! Alagrupi 4 edukamat meeskonda pääsevad vastavalt asetusele, kas siis I-II koha mängule, või III-IV kohamängule!
Süsteemi eesmärgiks on pakkuda võistkondadele sellel päeval 5-6 võitluslikku kohtumist ja mahtuda planeeritavasse ajakavasse.
Meeskondade alagrupi tabelisse paigutus toimub hiljemalt 7.veebruar, ja sellekohane kiri saadetakse ka meeskondade esindajatele!
4. Varustus
Soojenduspallid ja mängupalli organiseerib korraldaja. Mängijate vormid peavad olema ühte värvi, ka vormidel olema nähtavad numbrid, mis ei kattu oma meeskonna kaaslase numbriga!!!
5. Osalustasu
Osalustasu võistkonna kohta on:
a)kuni 15.01.2012 70 €
b)kuni 25.01.2012 90 €
Juhul, kui meeskond, kes ei ole kokkuleppest kinni pidanud, ja on otsustanud tünga teha, võetakse järjekorras järgmine soovi avaldanud meeskond, kelle osalustasu alates 25.01.2012 on 70 €!
Osavõtutasu saab maksta nii sularahana, kui ka ülekandega.
Ülekande puhul palume kande teha järgmisele arvelduskontole:
Saaja: Hannes Oks
Saaja konto: 336350880000
Summa: 70 euri
Selgitus: BC Forwards Cup 2012 ja võistkonna nimi
NB!!! Arvet kahjuks väljastada pole võimalik!
6. Üldnõuded
Iga mängija vastutab ise selle eest, et tema tervislik seisund oleks vastavuses turniiri läbimiseks vajalikule seisundile. Võistluse korraldaja poolt vajadusel esmaabi – NUINARKOOS
7. Registreerumine
Oma osaluse kinnitamiseks saatke vastus kutsele e-posti teel happen@hot.ee hiljemalt 05.01.2012.
8. Autasustamine
Kolme paremat võistkonda autasustatakse karikate ja medalitega/diplomiga ning meenega võistluste korraldajalt/ toetajatelt. Samuti selgitatakse välja turniiri parim mängija! Lisaks saab ära märgitud ka turniiri kohtunikud!
9. Turniiri korraldajad
Turniir toimub BC Forwardsi klubi egiidi all ja selle peakorraldajaks on BC Forwards.
Lisainfo: http://www.bcforwards.weebly.com
10. Lisainformatsioon
Kuna üritus toimub Arte Gümnaasiumis, siis on avatud seal ka ujula, kus saab mängudevahelisel ajal käia:õpilased – 2 EURi eest, täiskasvanud – 4 EURi eest, meelt jahutamas (NB!Ujumismüts endal kaasa võtta-kohustuslik, või osta kohapealet – 2 €), ning samamoodi on ujula fuajees kättesaadavad karastusjoogid, mida endale osta, juhuks, kui kellelgi tekib selleks vajadust!
Parkimiskord: kooli taga asub põhiparkla, kuhu mahub kena hulk autosid, ning lisaks sellele on võimalik ka parkimine enne kooli vasakut kätt jääval risti asetseval tänavalõigul!
BC Forwards Cup 2012 korraldajad:
Andrus Aljas – BC Forwards tegevjuht
Hannes Oks – finantsdirektor
Andrus Vahtrik – pressiesindaja
Ramon Võsandi – BC Forwards kapten
Richard Wagner – mänedzer