BC Forwards

BCF 2015 juhend

BC Forwards Cup korvpalliturniir Venus Club karikale!

1. Aeg ja koht

Võistlused toimuvad laupäeval, 18.04.2015 Õismäe Spordihall (Ehitajate tee 141), algusega kell 10.00.

 

2. Mänguaeg

Mänguaeg on 2 x 10 minutit jooksvat aega. Poolaja viimane minut on puhas mänguaeg.

Siinkohal olgu infona kõikidele meeskondadele teadmiseks, et out`i väljavisete, vabavisete jne. suhtes kehtib 5-sekundi reegel.

Kui 5 sekundiga ei suuda meeskond palliga miskit peale hakata, läheb pall üle vastasmeeskonnale. 5-sekundi reeglit jälgib kohtunik erilise tähelepanuga!

Rünnakuaeg on ikka 24 sekundit, ründelaua noppides 14 sekundit! Igal meeskonnal on ühe mängu jooksul lubatud 1 x 1 min. time-out võtta.

 

3. Turniiri süsteem

Turniiril osaleb 12 meeskonda, kes loositakse A, B ja C alagruppi, igasse alagruppi 4 meeskonda.

Kõik meeskonnad mängivad alagrupis korra omavahel läbi ja pääsevad edasi play-offi. Alagrupi võitjad otse teise ringi, ehk veerandfinaali, ning lisaks kolme alagrupi peale ka parim II koht. Ülejäänud meeskonnad alustavad alagrupimängu järgselt play-offe esimesest ringist.

Mängud viiki ei saa jääda-viigiga lõppenud normaalaja järel on 1 minut jooksvat lisaaega. Kui mäng ka siis lõpeb viigiseisul, valivad vastava mängu esindajad 5 mängumeest, kes kordamööda vabaviskeid sooritades selgitavad võitjameeskonna. Vabavisked toimuvad esimese eksimuseni.

 Võit “puhtalt” annab alagrupis 3 punkti, võit lisaja või vabavisetega annab 2 punkti, kaotus annab 1 punkti.

 Sõltuvalt sellele, millise alagrupi II koht otse teise ringi pääseb, on korraldajad välja mõelnud ka asetused play-offidesse. Play-offi variandid A, B ja C on nähtavad meeskonna kodulehel BC Forwards Cup 2015 juhendi lehel.

 Punktide võrdsuse korral määrab paremuse:

1. Omavaheline mäng;

2. Omavaheliste mängude korvide vahe;

3. Üldine korvide vahe

4. Visatud korvide arv

5. Loos.

II koha paremusjärjestuse otse teise ringi pääsu väljaselgitamiseks võetakse arvesse:

1. Alagrupist saadud punktide arv

2. Parim korvide vahe

3. Meeskond, kes on rohkem punkte visanud kokku

4. Meeskond, kes on lasknud endale vähem punkte visata 

Kõik kohad mängitakse välja!

 

4. Mängureeglid

a) võistkonna suurus tohib olla minimaalselt 8 ja maksimaalselt 10 mängijat ( miinimumnõue on vajalik, et meeskondades säiliks jõudu viimaste mängudeni, ning et vigadeprobleemid meeskondi vähemusse ei jätaks )

b) platsil korraga 5 mängijat mõlemast meeskonnast

c) mängija langeb välja peale kolmanda isikliku vea saamist

d) vahetused toimuvad kohtuniku loal

e) kui mõlemal meeskonnal on ühte värvi võistlusvorm, on “koduvõistkonnal” kohustus korraldajatelt antud veste kasutada

“Koduvõistkonnaks” peetakse meeskonda, kes võistluspaaris asetseb eespool. Eespool asetsev meeskond saab paika peale loosimise tulemust ja turniiritabelisse paigutamist. Sellega ei teki segadust, nagu seda ei tekkinud ka eelmine aasta 😉  

f) mängu vilistab 1 kohtunik mängu kohta

Kohtunike tööd tuleb hinnata, ja olla mõistev.

 

5. Varustus

Soojenduspallid ja mängupalli organiseerib korraldaja. Mängijate vormid peavad olema ühte värvi, ka vormidel peavad olema nähtavad numbrid, mis ei kattu oma meeskonna kaaslase numbriga!!!

 

6. Osalustasu

Osalustasu võistkonna kohta on:

a) kuni 15.03.2015 85 €

b) kuni 29.03.2015 100 €-see kehtib juhul, kui meeskond on palunud tähtaja pikendust 29.märtsini.

Juhul, kui meeskond, kes ei ole kokkuleppest kinni pidanud, ja on otsustanud tünga teha, võetakse järjekorras järgmine soovi avaldanud meeskond, kelle osalustasu alates 29.03.2015 on 85 €! Tünga teinud meeskond järgmisele BC Forwards Cupile kutset ei saa.

 Osavõtutasu saab maksta nii sularahana, kui ka ülekandega.

Ülekande puhul palume kande teha järgmisele arvelduskontole:

Saaja: Hannes Oks

Saaja konto: 336350880000

Summa: 85 / 100 euri

Selgitus: BC Forwards Cup 2015 ja võistkonna nimi

NB!!! Arvet kahjuks väljastada pole võimalik!

 

7. Ametlik registreerumine

Oma osalemise ametlikuks kinnitamiseks saatke vastus kutsele e-posti teel richard@bcforwards.ee hiljemalt 05.02.2015 ( peale seda kuupäeva äraütlemine on juba pahandus ).

 

8. Osalejad

a) meeskonnad, kes täidavad eelnevalt juhendi 6. ja 7. punkti tingimusi

b) mängijad, kes ei ole üles antud hooajal 2014/2015 Eesti Korvpalli Meistrivõistluste Meistriliigas ja I liigas. Sama nõue kehtib ka hooaja 2013/2014 kohta.

c) osalevad meeskonnad peavad esitama  meeskonna mängijate nimekirja ning ka vormil oleva särgi numbri hiljemalt 3.aprilliks.

Protokollid täidetakse nimede ja numbritega hiljemalt päev enne turniiri, et korraldus sujuvamaks muuta! Nimed saata peale osavõtumakse tasumist!

 

9.iSport viskevõistlus

Turniiri vahepeal toimub 3-punkti viskevõistlus, selgitamaks välja parim kaugviskaja. Visked viiest pesast, igas pesas 5 palli. Iga tabava viske eest 1p., iga pesa viienda palli ehk „money-ball`i“ eest aga 2p.

Osaleb iga meeskonna 2 esisnaiperit, kelle valivad välja iga meeskonna puhul nende esindajad, ja võistlejad tuleb üles anda kella 11.00-ks.

Finaali pääseb 3 parimat põhivooru viskajat. Kui võrdsete punktide juures on edasipääsejaid rohkem,  pääseb edasi  rohkem „money-ball“ tabamusi saanud viskaja. Kui siis on võrdseid rohkem kui finaalkohti, pääseb finaali rohkem kui 3 viskajat.

 

10. Üldnõuded

Kuna turniiri mänge vilistab 1 kohtunik ühte mängu korraga, kutsume üles meeskondi olema tolerantsemad kohtunike töö suhtes. Meeskonna esindajad vastutavad oma mängijate käitumise eest.

Iga mängija vastutab ise selle eest, et tema tervislik seisund oleks vastavuses turniiril osalemiseks vajalikule seisundile.

Võistluse korraldaja poolt vajadusel käepärane esmaabi-spordikülm soovitatav igal meeskonnal endal kaasa.

NB!!! Väljakul ja väljaku ääres alkoholi tarbimine on keelatud! Joobes mängija eemaldatakse turniirilt.

 

11. Autasustamine

Kolme paremat võistkonda autasustatakse karikate, medalite ja meenetega, 4-12 kohta plaatide ja meenetega võistluste korraldajalt/toetajatelt.

Samuti selgitatakse välja turniiri MVP (MVP määrab turniiri võitjameeskonna esindaja oma meeskonnast ausa spordi põhimõtetel) ja parim viskevõistluse viskaja! Lisaks saab ära märgitud ka turniiri kohtunikud!

 

12. Turniiri korraldajad

Turniir toimub BC Forwardsi klubi egiidi all ja selle peakorraldajaks on BC Forwards.

Lisainfo: http://www.bcforwards.ee

 

13. Lisainformatsioon

Kellel on võimalus, võib julgelt kaasa kutsuda oma parimad fännid, sest tribüünid on olemas, ja mahutavad palju rahvast.

Vajalikud vahetusjalanõud.

NB! Peale turniiri toimub sama päeva õhtul turniiri AFTERPARTY Venus Club`is! Vastava info meeskondade esindajatele saadab korralduskomitee hiljemalt 16.veebruar 2015.

 

Parkimiskord:

Parkimiseks ruumi spordihalli ümber on üsna palju, ca. 20-30 autole. Ehk et peaks ära mahtuma küll.

 

BC Forwards Cup 2015 korraldajad:

* Andres Mill – BC Forwards tegevjuht/juhatuse esimees

* Hannes Oks – finantsdirektor/juhatus liige

* Andrus Vahtrik – pressiesindaja/juhatuse liige

* Janek Kuhlberg – BC Forwards asjaajaja/juhatuse liige

* Richard Wagner – mänedzer/juhatuse liige

* Rein-Erik Kaar – BC Forwards mõtleja/juhatuse liige

* Rain Aun – BC Forwards/isport 1 kapten/juhatuse liige

* Rainer Amor – BC Forwards/iSport 2 kapten/juhatuse liige